Måste presentera min nya favorit när det kommer till läppbalsam, det är en av de produkter som jag fick i kärleksboxen från Glossybox >> och den föll mig verkligen i smaken. Ännu bättre det att den också innehåller naturliga oljor från kakaobönan och jojobabusken vilket gör att det bättre skydd mot kyliga temperaturer än vad andra balsam gör!
 
Passar ju perfekt när jag bor vid finska gränsen där det kan bli riktigt kallt till och med, värst i vintras hade vi 39 minus grader och då hade jag inte nog pass bra skor ens för det vädret, tills en av mina tjejkompisar räddade mitt liv genom att ge mig ett par skor hon inte ville ha som var av tovad fårull, dauym dom skorna är varma säger jag bara - och dom var snygga också! <3
 
Påtal om lypsyl så blir jag riktigt addicted på vintrarna av det, dels för att mina läppar torkar riktigt lätt och min hud är sådan som blir röd av kyla då jag har röda pigment, haha men läpparna blir däremot blå ibland så eh, ja jag behöver verkligen läppbalsam och då hellre att man har en som har olja i sig för långvarigare effekt! :D 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress