10 mars 2017

Happy friday!

LIFE OF

Hej alla! Varit ett par köriga dagar, var på ju jutsu träningen då sist jag blogga, hehu och det gick hur bra som helst, snacka om att det var kul och sen är det dessutom en hel månads gratis prova på så man helt säkert vet om man vill fortsätta eller inte, så kommer definitivt gå några gånger iallafall! 
 
Igår var jag på röntgen också, tog och röntgade både bröstryggen och ländryggen då jag har ändå lite sne ryggrad, haha kan man säga är mindre trevligt så behöver ju kolla upp den så jag kan träna ryggen rätt då jag börjat med träning, igen från att jag börjat tillfriskna aningen från mina ätstörningar. 

Och idag var jag en snabb sväng till stan på ett möte, men då jag var så himla trött på dagen så tog jag en tupplur, jag verkligen behövde det för var så himla trött, har under kvällarna råka fastna i serien Blacklist med pojkvännen om jag inte pluggat såklart (har prövning i svenska 2) liksom. Lol, så åtnjutjer mig en Mask of magnaminty som ni hittar här >>, är crazy i Lush grejer och den här masken är en av mina absoluta favvisar!  :* Nu ska jag fortsätta kolla, haha ja på ännu ett till avsnitt av the Blacklist, så skriver mer sen! :D
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress