Hej alla! Förlåt att jag inte skrivit på ett tag men jag har verkligen haft mycket att göra, var också idag och hämta soffan, soffbordet och köksbordet som jag köpte av min bästa tjejkompis, märkte sen när vi kom hem med sakerna och flyttat ut de gamla och in de nya att soffan var lite för stor... Delvis har jag ganska stora möbler i vardagsrummet och aningen lite för mycket, har däremot tömt ut en del saker och så är mer saker ännu på g att tömmas ut så det kommer ju bli mer plats. För den delen älskar jag att möblera om i hemmet, tycker om förändringar när det kommer till inredning -  blir seriöst piggare av det helt enkelt!
Hahaha en komisk grej är ju att nu äger jag officiellt en svart skinnsoffa, if u know what I mean hahahaha! xD
 
Har också börjat vara med i ett teater projekt som jag verkligen känner mig super taggad inför, och går också jujutsu två gånger i veckans med en polare - känner också att jag mår bättre av att ha aktiviteter, det här är ju nåfgot jag än idag har svårt att ta mig till då deppigheten brukar göra att ja inte är taggad alls i början och har ångest - men bara jag far blir det ju bra! :D 
 
Hihu, har också beställt hem en del smink från Eleven.se >> och tänkte i samma veva lägga upp Budget vs Lyx tips till er! Länkarna finner ni under kollaget! Nu ska jag äta middag och göra sen något super useful - typ städa och ställa om i lägenheten lol! :D <3 Ha en fin kväll allihopa!
Budget vs. lyx - sminkprodukter
 
Isadora Color Correcting | Wet n Wild Coverall | Bareminerals | Isadora foundation | Clinique Mascara | Max Factor mascara | Terry Transparent puder | Miyo transparent puder | Anastasia Contour | Nyx Love Contours All
Sponsrat inlägg
 


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress