Godkväll alla fina, vill faktiskt tipsa om min senaste mode trend som jag kör på  vilket är plant svart och vitt med detaljer som spets, nitar etc. Jag har blviit det senaste året helt tokig i svart och har i princip alltid svarta kläder nuförtiden, till skillnad från två månader sedan då jag faktiskt började utöka min garderob med vita detaljer också, haha jag tror det behlvs kanske så man hittar något lite lättare i garderoben? xD

Kika in på River Island och lista dessa snygga plagg, kan lätt säga att mina absoluta favoriter är nummer 2 och 4, skulle jag se dessa i en butik skulle jag haffa dom direkt och springa till kassan med dom - no matter cost hahaha (nästan, jag är ung och fattig!)!

Länkarna till plaggen hittar ni under kollaget! <3
BLACK& WHITE
 
1. BLACK SLEEVE DRESS | 2. WHITE LACE | 3. BLACK SWING DRESS | 4. BLOCK HEEL | 5. DARK FUR CARDIGAN | 6. PEEP TOE HEEL
 
Sponsrat inlägg
 


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress