Hej alla fina! Vill faktiskt ta upp ett ämne idag som jag alltid velat ta upp men sen har bara inte flrmånt mig till det helt enkelt, detta pga att det oftast anses för utmanande eller ''porrigt''. Jag tycker om att handla kläder på erotikbutiker, okej!?
 
Det här är något jag har fått en hel den skit för, men om det är något jag alltid har gjort så är det att stå upp för mig själv och med det har jag också gått klädd hur fan jag vill också. Jag har blivit kallad hora, heidick, freak, emo (som jag än idag säger och tänker vid tanken på ordet ''en musikschanger som skällsord, really!?'') och fått oförsskämda frågor, erbjudanden om att ligga flr ca 50.000, hur mycket jag kostar. Yeh. Porrkläder är oftast av 100% bomull. Vet ni hur bekvämt det är, ni killar som har kläder som upp till 10% mer bomull (dvs högre kvalité) än som mest? Yet better quality då ni inte shoppar lika ofta som oss tjejer.
Porrkläder motsvarar oftast 100% bomull. Ni kan tänka er hur jävla bekvämt det är - och folk må klagat på att jag ser horig ut men ändå har jag aldrig fått höra att det är fult. Intressant där!
 
Vissa har pmat mig på fb och bett mig om nudes, andra har sagt att jag blviit så himla snygg på sistone. Ouch too bad for you then willie. Ja, en fråga mig på dejt. när det kom ett nej? Classical ''hora''. Comeback? 
 
Så, ja det är utmanande och därför vågar inte folk ta på sig det, för de är rädda för att få de skällsorden eller stämpeln som jag får och som jag (no shit guess what) TOTALT DON'T GIVE A SHIT 'BOUT. Jag vill klä mig i det jag är bekväm i. Jag är bekväm i sexigt, det klär mig och jag är lycklig med det.
 
Jag vet inte vad eran skällsord med fetto betydde egentligen då ni skrev till mig att jag var snygg när jag vägde 89 kg och då ni kalla mig fet vägde jag ca 60 - det är 20 kg mer än vad jag väger nu, då jag insett att de kg mer eller mindre än det jag väger nu inte alls är stor skillnad egebtligen. Ni själva bevisa det.
 
Och tro mig, jag verkligen kämpar med mina ätstörningar, pga ni som triggade dom genom att lägga saker i min mat - göra mig rädd för att äta, vilket jag är än idag fast på ett annat sätt (hej vikt) - och jag klarar det bättre än ni kunde hantera eran avundsjuka på, eller eran motsägelse mot grupptryck och följa det ni själva tyckte. Och alla som tyckte så;  Vad var ni avundsjuka på egentligen? 
Idioter. What benefits there would be to be liked by me.
 
Jag är mig själv. Jag har alltid stått upp för mig själv. Heja 2017 för jämställhet och mindre acceptans mot mobbning, kränkning och hyllande av kroppsideal av alla dess sorter!
Alla är olika. alla har olika smaker. Tänk på att det som binder oss är i allra grundligaste instinkterna och moralen. Vi är flockdjur. Jag införstådd med att man följer den som är eller verkar ''starkast'' i gruppen, därav att mobbningen >> lätt expanderar.
 
Dom där skällsorden gjorde mig starkare. Jag har inte dött. Jag försökte (fanns med i tidningen som extra skryt på den politiska smörjan skriver om) ta mitt liv. Nå jag är lycklig att jag inte lyckades, för idag;
 
Ska dra nytta av hatet och omvandla det till min styrka.
Kiss my ass haters.
 
#purenessistimelessbeauty
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress