God kväll alla! Min kille var super snäll och orkade ladda ned Sims 3 till mig, igen, hans dator har hållt på att strula så därför han har omformaterat den och ja vad han nu gjort för att fixa den. Sims3 är ju inte direkt ett trevligt spel när det kommer till att ladda ned det helt enkelt så jag kan förstå att han inte alltid vill lol. Men nu snart får jag npörda sims igen, haha dayum ska göra om en hel stad igen som jag alltid gör typ, vill ha min egen design på den om man så säger. 
 
Något jag märkte då jag höll på att rensa lite i garderoben var att jag har verkligen mycket kläder men inget av det som jag  använt på ett år och som jag inte vill ha kvar helt enkelt. Har för den delen inte heller några sommarkläder så tänkte ta nästa månad efter räkningarna ta och se om jag kan shoppa lite, till dess får jag klara mig om jag inte lyckas fynda eller bli överraskad av morsan vilket också kan hända ibland haha!
 
Klicka på länkarna nedanför kollaget för att komma till respektive vara
SUMMER FAVOURITES
Pants Missguided | Red Dress | Black lace | Pink Dress | Heels Pier One | Skirt Even&Odd
Sponsrat inlägg