19 juni 2017

Full fart idag

LIFE OF

Det har varit full fart idag må jag säga, direkt jag kom hem så har jag tvättat massor kläder, städat budgeterat, ringt viktiga samtal, diskat, tvättat hunden och nu är jag på väg att ta ur dagens sista maskin med tvätt och hänga upp på tork. 


Har tidigare varit helt upptagen med andra saker så dessa vanliga hemma fixar sysslor har ju hamnat lite i lä, och innan alla går helt på semester är det dags att passa på att fixa till detta. Ska också kanske på läger nästa månad och dessutom åka till Stockholm 💗

Känslan av att ha hunnit prata lite med mina vänner idag som ja inte annars pratat med så mycket under teater träningarna, kändes helt underbart! Haha inte haft tid helt enkelt! Och nu när det väl äntligen är sommar här uppe i Haparanda så ska jag fixa trädgården också så fin jag bara hinner! Haha,  en del roliga saker att fixa!  Näp, nu ska jag hänga upp tvätt! 
Puss på er!

Skriv inläggstext 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress