Hej alla fina! Jag såg nyss att nya säsongen kan streamas på Netflix nu, äntligen! Jag har väntat på den, även om den är lite väl chick flick för mig lol. Har varit världens tråkigaste väder också idag, verkligen suger! Det regnar hela tiden och solen är knappt framme idag, förutom igår då den kika fram då och då.


Det här är ju dock Astra dagar för bland annat att göra massa hemma, tänkte dela med mig av en liten att göra lista under regniga dagar;

1. Läsa en bok, superbra tidsfördriv! 
2. Städa, tro det eller ej men känslan efteråt är det bästa, känns som man fått gjort något tråkigt men ändå viktigt! 
3. Kolla på en film, eller ännu bättre är att ha en film maraton! 
4. Sätt upp ett hårt träningspass och kör hårt! 
5. Hälsa på hos någon, när det är tråkigt väder har man hellre tråkigt med någon annan än ensam.

Nu ska jag snart skura, min pojkvän hjälper mig med att dammsuga innan, skönt med lite hjälp också 😉 puss på er!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress