Hej alla fina! Som ni ser så har jag lite nya regler på veckans blogg tävlingen ochd enna gång kan man även tävla via facebook! Jag har för tillfället lite problem med inmatningen av länkar i bilderna så därför läfgger jag under bilderna extra länk med text ifall bild länken inte skulle fungera!
 
Alla som deltar är också med om en utlottning på 50 kronor som man vinner! Denna vecka vinner denna finis 50 kronor och en länkning i en hel vecka då hon vann veckans blogg v.27, och då är det v28 <3! Nästa vecka är det kanske din tur! Vinnaren lottas fram och detta filmas och läggs upp på min facebook sida (besök gärna genom att klicka här >>) <3
 
Om ni vill direkt delta via facebook och ha chansen att vina lite pengar så KLICKA HÄR för att TÄVLA >>
ELLER KLICKA HÄR --->> http://prinsessanjenniey.blogg.se/
JennieyLove

Åh tack så jätte mkt fina du<3

kramiz<3

Svar: Hur kan man få tag i dig så jag kan swisha? har du facebook?
Heidi Scythe

JennieyLove

Svar: Ja jag har fb heter Jenniey Love där. Jag kommentera ett av dina inlägg på din fb sida. För ibland är det svårt att söka på mitt namn. kramiz<3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress