Hej alla fina! Har just vaknat och känner mig lite sådär morgondåsig, har sovit rätt dåligt i några nätter nu och det tar kål på mig märker jag, lol sen måste jag bärja bli bättre på att dricka vatten igen, jag blir alltid periodvis supermån om vätskebalansen i kroppen tills jag bara glömmer bort och förnär mig på kaffe i några veckor typ! Suck, jag lär mig aldrig haha, är kass på rutiner då jag kan vara så spontan på idéer och sysslor, mina dagar ser rätt olika ut ändå om man tänker på de nogrant, även om dom känns lika sega på nåt vis ändå haha! 
 
Håller på att ändra reglerna till veckans blogg idag och dom nya reglerna kommer komma upp i den nya omgången samtidigt då veckans vinnare också utses ikväll klockan 21.00 <3 Men tänkte tjuvstarta med att vinnaren för denna vecka vinner också 50 kronor, det här är bara ett litet undantag för att jag ska vara lite snällare med er! Delta här och vinn 50 sek >>
 
Sen har jag också en utlottning på 100 kronor igång också, genom att delta i min frågestund >> !!!

Sen har jag också en liten morot till er för att ni ska k'nna er lite manade för att delta i min Veckans blogg, denna vecka (vecka 28) så kommer det komma lite nya regler som gör det också lättare att deltaga via facebook genom att bara gilla min sida och kommentera sin blogg där, superenkelt! Men tills nu, kan man endast vinna 50 kronor genom att delta via bloggen, så vinnaren kommer bli informerad via sin blogg och sen får vi på något sätt fixa att jag kan swisha vinsten! <3
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress