Hej alla fina! Såhär ser mina nya leggings ut, jag är totalförälskad i dom för dom är riktigt sköna att ha på sig!  😍 jag beställde dom från kazumi, där kan man hitta massa snygga kläder och underkläder!  


Jag måste också nämna att jag söker folk att intervjua till Helgens Awesome som ska helst vara varje lördag, och intervjun kan handla om vad som helst; om du håller på med häst/hundsport, har rest till ett annat land, vill bli intervjuad om dott yrke/företag... Ja det finns oändligt med saker man kan ta upp, du får helt fritt välja själv! 
Så som sagt:
Söker folk som vill bli intervjuade!

Kan säga att jag är riktigt trött, har ju inte som sovit något idag. Har hunnit ringa samtalen iallafall och städa en del för att inte låta tröttheten ta över. Nu har jag inget för mig och det känns ändå onödigt att sova när det är mitt på dagen.. Ska försöka hitta på något kreativt kanske?  Uppdaterar senare, kanske hittat på något spännande ändå 😉

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress