Godmorgon alla fina! Usch kan säga att jag verkligen inte haft en bra morgon, vaknade och var skit sur, inget kändes okej och om jag ska vara helt ärlig så gör det inte det fortfarande heller. Kanske beror det på för att jag vaknar till att inte ha verkligen något att göra? Jag tycker inte alls om att inte ha något att göra eller inte ha riktigt någorlunda plan när jag vaknar, det känns ju värdelöst då och är inte den som trivs med att dra i sängen hela dagen heller. Det gör ju en bara deprimerad!
 
Såg att dom hade rea på zalando och fundera på att kanske shoppa lite, tröstshopping sitter i princip aldrig fel speciellt om man behöver nya kläder då garderoben i stort sett gapar tom på användbara kläder lol, kläder har jag men har massa klädpåsar som jag säljer bort (ni som är nyfikna på vad jag säljer kan kontakt mig i pm på facebook HÄR >>) som är helt nya och aldrig använda lol!
 
Är i stort behov ab leggings, tröjor och underkläder speciellt, och ett annat par med sommarskor skulle inte sitta helt fel det med för har bara varma sneakers eller klackar, haha, får ont i knäna om jag går hela tiden med klackar så vill spara på dom lite. Länkarna under bildkollaget tar dig till rean <3
 
Nu ska jag äta frukost och försöka göra morgonen lite bättre!
REA PÅ ZALANDO
 
Jeans Cheap Monday  | Sommarklänning | Klocka och Armband | Klackar Missguided | Adidas top | Vero Moda Blus | Malene Birger Ryggsäck
Sponsrat inlägg
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress