Hej alla fina!  Är just nu ute på en liten promenad med våran vovve och mim fina kompis vovve som heter Ludde (som i nuläget har fått 4 namn till, jag och min kille är tydligen duktiga på att ge kära barn flera namn, and she doesn't know dat yet...ops..) haha! 😂

 
Iallafall så har det varit underbart väder idag, iallafall en lite stund. Igår regnade det fan hela tiden och vart lite segt hakva sommaren med vädret. Låt mig klaga; först så tog det en månad innan sommaren ens kom hit. Folk nere i södra Sverige solade på stranden medan vi hade snöhögar kvar här haha. Och när sommaren kom har den varit super ända tills massa regn kommer ned haha. Nej jag tycker inte om maskar, jag har hemsk fobi för dom och därför jag inte tycker ol att riktigt gå ut när det regnar... 
 
#tragiskt 
 
Hehe, sen har jag askul åt bitmoji på snap, jag har fett barnslig humor ibland, kommer visa er någon gång!  💗
Ska fortsätta promenera nu, ändå en del att hålla koll på när man har också ena hunden löst oxh andra kan få idiot ryck ibland och kuta som man hade hällt bensin i röven på en haha!
Skriver mer sen! 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress