Godmorgon alla fina! Har myst med hundarna hela morgonen i sängen, haha båda verkligen kommer och lägger sig kloss i bredvid en. Fett mysigt också när min pojkvän vänder sig om och håller om mig - jag brukar ha bra morgonstunder när man tänker efter på det. Man tar så mycket för givet för ofta 💗


Hihu delar med mig av lite bilder som var från en fotografering jag hade i Stockholm, vi tog en hel del bilder och dom kommer också komma upp på bloggen! 😁 på tal om något som kommer komma upp idag är Helgens Awesome och det är fina Wilma som håller pp att utbilda sig till makeup artist!  Kom ihåg att läsa HA klockan 14:00 idag 💗

På tal om det så vill jag också uppmana alla att vara med i Veckans Blogg också!  Vinnaren kommer utses på tisdag så passa på! Nu ska jag äta frukost, kom ihåg att följa mig på Instagram och säga hej i kommentarerna innan du drar dig vidare 😘💗

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress