12 december 2017

Min dag med Tina

LIFE OF

Så i förrgår var jag till stan med Tina som kom hela vägen till Happis för att umgås med mig, ni kan ju ana hur klycklig jag var att få en heldag med min bästa vän som jannars inte heller hänger så ofta med för att vi båda är så upptagna människor om inte jag mer till och med lol med alla mina projket och så vidare!
Haha blev så att jag for till stan halvt sminkad så tog med mig sminkväskan med resten så satt vi inne på IKEA och jag fick sminka mig. Jag var faktiskt supernoga med att också ta ikea kortet med mig så jag kunde få mig en gratis kopp med kaffe men tydligen hade dom tagit bort det på helgen så jag fick betala mina 5 kronor ändå haha, men dom har gratis påtå iallafall hur mycket man än vill och kaffedrickare som jag kan vara och är så är jag tacksam för det iallafall! 
vi planerade en del träning, hängde bara allmänt och hade det kul, vi var också och kollade runt på affärer - blev lite snopej på ICA dock för hade tänkt att hämta ut mitt paket i sammam veva då man ändå var där men så märkte jag att jag inte hade smset i telefonen utan endast pappersavin hemma så får ta och hämta ut den imorgon istället när jag åker med min kompis till stan igen lol - måste ta ut den imorgon för annars skickas den dessutom tillbaka. Åh, måste nästan göra om detta men vet inte om det komemr kunan bli innan jul, sen kommer nog jag åka till Luleå istället så kan vi träna tillsammans också! :D 
Nej men hade en underbar dag och stora tack till Tina som orkade resa hela vägen - för den är inte så v'rst trevlig väg ändå att bussa kring två timmar bara för att komma fram!
Fick massor med grymma ideer på hur jag kan fixa iordning mina julklappar som jag ska ge till bekanta och vänner, ni anar inte vad myckety pyssel som glitter och band osch tuyg jag har hemma som jag kan lätt använda mig av för att göra dom jättefina ju! <3
Haha, fastnade såklart vid sminket inne på HM, dels för att jag alltid letar efter nytt smink och nya coola färger som man kan spana in på och budgetera till senare! 
Jag är bara så förälskad i dom här ögonfransarna, ni anar inte hur gärbna jag ville köpa dom men gjorde inte det för jag hade inte nog med pengar till bussen hem annars, åh, ska spana om dom finns kvar när jag får pengar i övermorgon för då kommer jag slå till! <3
Önskar mig massor med kläder i julklapp från BIK BOK, dom har så himla söta bodys också och oyjamaser, haha jag har alltid varit svag för pyjamas så kommer aldrig komma undan suktandet efter nya myskläder! 
När vi väl var inne på H&M så kollade Tina efter en kavaj, jag såg en som jag gissade starkt på skulle passa rätt fint på henne och det var ett kap för hon såg skitsnygg ut i den, hon tyckte också om den så mycket att hon tog den och jag smått övertala henne coksåa att verkligen köpa den, speciellt när hon letat efter en kavaj som ska siotta bra och snyggt hur länge som helst! HAUL!
Åh, sista boken av PAX kommer också ut nästa år märkte jag, hade helt glömt bort den här bokserien som jag bara läst faktiskt fyra av, men vill verkligen läsa resten och definitivt nu när jag blev påmind inne på coop
Toaselfies ofc <3
Åh, äntligen fick jag min stora fries, haha jag har tänkt äta det hur många gånger som helst men inte orkat fara och äta själv då jag varit tidigare till stan så nu ÄNTLIGEN har jag fått äta de! Problemet är ju att man vill ju bara ha mer när man stoppar i sig sånt här xD
 
Lars Gustafsson

Gott nytt år på dig och god fortsättning

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress