7 december 2017

Dagens...

LIFE OF

Dagens humör

Som vanligt, riktigt jobbig och inget verkar gånslm det ska, iallafall så det var på morgonen kan man säga.

Dagens motivation
Att jag ska försöka fixa mig bort från den här lägenheten och dagens motivation kommer vara att vara redo, så där för ska jag packa lite saker redan nu som ändå inte behöver vara framme liksom 

Dagens nyhet 
Okej, faktiskt har jag fått inbokat 4 olika modellplåtningar i södra Sverige som kommer bli av i slutet på januari och det kommer bli så himla kul, och fler bokningar är på väg och dagens nyhet var att jag kommer få en bokning till Stockholm i början på december vilket känns jättehärligt!

Dagens borde
Jag borde städa hela lägenheten och organisera alla mina kläder men seriöst jag orkar inte idag, jag borde också diska... usch..  

Dagens vill ha
Ett sminkbord med smyckesställ och  plats för allt smink och till och med nr smink. Skulle vara så kung att ha det stilrent, haha har inte ens en bordsspegel! 

Dagens fundering
Hur ofta brukar egentligen folk be om ursäkt till varandra för de fel de gör, eller hur ofta tänker man igenom på det som hänt och tänker att hur mycket fel gjorde jag? Jag tänkte det ofta förut, nu har jag blivit lite mer ego av mitt personal space typ, men jag brukar ändå alltid be l  ursäkt om jag gör något fel. Men alla gör inte det, vad påverkas det av egentligen  att det är så för alla för det verkar ju så självklart ändå?

Dagen frisyr
Är en vanlig fläta på snedden med en skön mössa som passar så snyggt till chilla kläder också 💖

Dagens outfit 
Pyjamas! Haha nej men brukar gå lediyjamas nästan alltid då jag är hemma eller mjukisar som jag köper från hmofta faktiskt. Har nu Musse pigg byxor och en musse tröja på mig dels för att jag ska också hoppa in i duschen ännu lol! Men det jag kommer köra på är hm mjukisar med Musse i fokus 💖

Dagens smink 
Jag har samma smink som jag hade sen i natt då jag sminkade mig. Kan säga att dt var otroligt tråkig då kunde inte sova så lika att sminka, haha men körde på beige guldigt med lite ljuslila och cateye (jag brukar uppdatera sminkningar på min gilla sida på Facebook som heter HEIDUSKAJA) och beige läppstift 😎

Dagens plan
Ett eventuellt möte i stan, viktiga samtal som jag måste ringa och fixa ihop mina kläder till plåtningar så det är färdigt.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress