Hej alla mina fina kittens! 💗 bloggen hör har stårt lite stilla men under tiden har jag bloggat på min NSFW blogg och dessutom startat igång ett eget företag där jag återförsäljer skönhetsprodukter jag själv använder till gynnsamt pris 💪 

 
Det har varit mycket uppstart nu innan hösten kommrt och kommer även börja studera till hösten igen. Kommer bli grymt kul nu när jag har motivationen igen 😁 
 
Facebook har ja min beauty grupp på så ni ör hjärtligt välkomna att ansöka om medlemskap i BEAUTYSECRETS by Heidi Lie 😁
 
Ska nu planera in mer sol jag ska uppdatera bloggen med och dessutom påminna er om atr var nu jättegärna med i min veckans blogg tävling också 💗💗💗 puss på er. 😘
 
 
Nattan

Så härligt att se att du börjar må bättrwe! Hoppas du börjar få igång din kampanj okså! <3

Svar: Jag ska försöka, men kan inte lova något ännu då jag just börjat med mitt företagande och kommer lägga en del fokus på den nu i örjan! :D <3
Heidi Scythe

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress