16 augusti 2017

BEAUTYSECRETS

LIFE OF

Hej kittens!  💗 

Jag har vaknat på en riktigt bra sids idag, jag kan verkligen känna att jag börjar få ny energi och att det verkligen lönar sig att vara produktiv! Kan säga att trots mitt jobb som dansös i Stockholm så har jag också ett jobb via sociala medier där jag helt enkelt kan säga att jag är lyckligt lottad med! Det här jobbet jag fått möjlighet till är verkligen ett av det bästa som har hänt mig då det verkligen passar mitt intresse område och min livsstil. Jag surfar ju Facebook konstant!?  Då är det ju helt episkt att jobba på Facebook också - det är super bra extra knäck dessutom och har fått mig att dessutom känna att jag äntligen kan göra minnes tatueringen för min pappa 😍💗

Sen så ofcourse, de skönhetsprodukter jag talar för använder jag även själv, för er som är mer nyfikna på det jag säljer är hjärtligt välkomna att ansöka till min grupp på Facebook som heter BEAUTYSECRETS by Heidi Lie 💗👌ni kan följa länken som jag lagt upp längre bed för att komma direkt dit! 

Nu ska jag fortsätta syssla med det jag gör, haha sociala medier om inte annat då jag jobbar där! Kommentera gärna vad ni jobbar med eller vad erat drömyrke är! 👇👇

Puss 😘

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress