Tänkte dela med mig av lite tips på produkter jag velat testa och lite om varför och vad de gör. Dessa är produkter som varit ute ett tag på marknaden och fler och fler som provat har uppnåt resultat som de inte rätt ut sagt kan direkt klaga om of what I've heard! :D

 
Dip Brow - mitt viktigaste goal på morgonen; ögonbryn
Har alltid ända sedan jag failnoppade brynen så har jag målat brynen för att fylla ut dom så att jag inte ser ut so men tolvåring. Skulptera, definiera och skapa de perfekta ögonbrynen som verkligen håller hela dagen med dipbrow isåfall, enkelt och en superlösning. Den krämiga formulan glider på din hy och fastnar på dina bryn för att ge dig vackra, definierade bryn som håller hela dagen. Mycket bättre set än måla om brynen igen efter någon timme ifall dom inte är on fleek!
 
Xlash
Har alltid velat ha fylligare fransar, och denna produkt är framtagen för att göra dina ögonfransar naturligt längre och fylligare, det här är ju något som jag verkligen velata testa mig på också! Många vill förbättra sina ögonfransar för att få ett mer personligt utseende. Xlash har förnyat kosmetikan så att du kan få längre och fylligare ögonfransar som håller över tiden, för den delen innehåller det naturliga ingredienser och de flesta ser resultat redan efter 6 veckor!
 
Xbrow
Jag har sedan jag noppade min ögonbryn första gången haft problem med att mina ögonbryn inte är nog håriga om vi säger så, därför jag målar dom också, men sen så hittade jag Xbrow som är ett nyskapande ögonbrynsserum som ger tätare och fylligare ögonbryn på 3-4 veckor. Prokuktens ingredienser återfuktar ögonbrynen och ger dem styrka. Pensla en gång om dagen på rena och torra ögonbryn. Den har samma formula som Xlash fast för brynen!
 
Anastasia Countour kit
Jag köpte mitt, ah mitt livs första countour kit på våren så jag är inte superdupervan med countour men kan erkänna att jag dragits med countourmanin som alla andra verkar det som lol. Med 6 olika nyanser kan du enkelt definiera och highlighta kindben, ögon, näsa och käke för att framhäva de bästa ansiktsdragen, den här paletten finns i två nyanser, light för ljus hy och medium för mörkare hud. Den är också dermatologiskt testad och täpper inte igen porerna vilket jag rekommenderar att smink inte ska för hudens bästa välmående!

VINN PRESENTKORT HOS XBEAUTY

Contour Kit  | Dip Brow | Xbrow | Xlash
Sponsrat inlägg
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress