Uscha, kan säga att jag verkligen inte har vaknat på rätt sida idag, haha, jag är inte den människan som verkligen klarar av att bara stiga upp ur sängen och ha ett leende på läpparna innan jag fått i mig en morgonkaffe eller te och en cigg i käften.

Efter att jag fått i mig detta, skulle göra ''Testa dig själv'' på en svenska uppgift, som jag kommer klaga mer på i ett kommande inlägg under dagen, gjorde mig såpass ursinnig att jag ville bara använda bokjäveln som rövtork liksom.. Ah, förklarart det sen, och under tiden ska jag gå runt på massor med sidor på nätet och låtsas att jag äger en miljon och packa massa shopping i bagen, som jag inte kommer ens köpa! LOL! 
I just gonna work around my anger, med Kenza >> som inspiration!
SNO STILEN FRÅN KENZA
Bomberjacka | Jeans | Väska | Sneakers
Sponsrat inlägg
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress