Som jag nämnde i det här >> inlägget så tänkte jag klaga lite om NTI och pluggandet. 
 
Det är fett hilarious att när man ska göra dom här Testa dig själv grejerna, varav man ska använda sig av kurslitteraturen och de filer osv man får av skolan, jag fattade aldrig grejen med varför betala 600 spänn för en bok när du lik förbannat kan bara googla dig fram till all info, då allt man ska kunna inte ens finns med i kurslitteraturen man betalat för. Varför ska jag betala för det då för den summan pengar?
 
Jag skrevs också in på arbetsförmedlingens utbildningsgaranti, men jag fick aldrig information om att det var CSN som helt enkelt ta det slutgiltiga beslut om huruvida jag skulle få pengar överhuvudtaget. Jag till och med frågade om det här på mötet till och med och då skulle inte CSN;s beslut vara det slutliga. Sen sitter CSN och säger motsatt, samtidigt som jag fick reda på att min förra studievägledare fuckat upp för mig  såpass att hen ''glömt'' att skicka in mina betyg och rätt datum.
 
C'mon, wtaf? 
Klart att det påverkar mitt beslut om bidrag, iallafall förlänger dom där jädrans 4 veckorna ytterligare till jag vet inte hur länge, varav ett av dom bidragen jag inte hade någon aning om att det skulle vara i deras klor att ''dra in'' om man säger så. I meddelandet stod det också att 130 poäng fattades, okej, mer wtf. Jag gjorde mina betyg fullständigt färdigt när jag sist gick på komvux.
When everything comes around.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress