Hej alla! Ugh helt ärligt låg jag hela gårdagen och sov, sov sov igenom hela natten också. Jag har varit seriöst helt döslut, både i skallen och kroppen! Haha, jag till och med spendera nästan hela 12 timmar i sträck åt att plugga allt via NTI så jag inte behövde stressa med uppgifterna senare för jag är en grubblare och stressare - det kombinerat kan ni tänka er paniken. Så nu är det bortgjort, och jag fått ett gott fucking a la Törnrosa sömn helt enkelt, och vaknar upp med mindre stress. It was worth it!
 
Hehu vill dela med mig okså av ett litet Stockholmsminne såhär när jag är igång att skriva! For ut och åt med Fei och hennes kille, och sen fick jag ta en ny oskuld; dricka espresso vid vattenpipsbaren (vi tog smaken äpple) i en storstad. Well, kan väl säga att det är sådana små ''jag ska innan jag dör'' för alla, och lyckligtvis hade jag underbart sällskap! <3
 
Vi for senare till The Creep >> sportbaren, haha. och Fei utbrister som jag inte annat än kunde hålla med om, att det är lite kul att det är Sverige - Finland hockey igång, haha! :D Hade en supertrevlig kväll, tack så hemskt mycket T & Fei! <3
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress