Som sagt, om vi ska nu vara helt ärliga så har jag spenderat fortsatt tid med att plugga, lol har knappt uppdaterat ens instagram liksom, ugha! Haha, och jag har inte tagit bilder, ah typ ingenting, men som sagt blev jag ju försenad när jag var i Stockholm med allt möjligt lelz.

Tänker inte heller neka en enda sekund att min kille vill spela  också EVE, och tänker inte vara en gnällfitta som bah: ''Ahmen move bitch jag vill uppta din magiska box!'' och jag hatar att skriva på paddan! Haha jag borde investerat i en blåtand tangentbord för den när jag hade möjlighet till det, gosh dammit!
 
Anyways, klänningstips, since it's thursday it means tomorrow's partyday. och vill då tipsa om den här snygga festklänningen! Har alltid tyckt att brunt är fett snyggt, och nu för den delen när jag också färgat håret till den här >> foxyfärgen så passar det snyggt med brunt med outfitsen!
Nu är mitt enda problem att typ allt i min garderob är mörker... o.O
FESTKLÄNNINGDirektlänk
Sponsrat inlägg
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress