Hej alla! Hehu, så det var ett tag sedan som jag helt enkelt frågade er om vad ni verkligen skulle vilja läsa om, jag kör ju ofc på mitt eget race men det skulle vara kul att få lite mer respons om det finns några speciella önskemål! :D 

Och som tack för eran lilla tid ni kommer lägga ned på att kommentera så kan slänga in er adress till eran instagram eller blogg (ni väljer ju själva) som jag sedan kommer dela här på bloggen hihu :P 
Frida

Tack så mycket och detsamma :) har kikat runt lite bland dina inlägg och tycker att de flesta inlägg är väldigt roliga att läsa. Jag kan se att du gillar Halloween (precis om jag) så kanske lite tips kring Halloween firande, dekorationer och utklädnader skulle vara kul att läsa :)

Annorlunda

Jag utmanar dig att svara på 11 frågor!
Regler:
1. Nämn vem som motiverade dig!
2. Svara på frågorna!
3. Nominera 11 nya bloggare!
4. Ge de nominerade 11 nya frågor!
5. Uppmärksamma bloggarna att de blivit nominerade!
Mina frågor:
1. Ange ditt fullständiga namn!
2. Vad är du utbildad till?
3. Vad jobbar du med?
4. Vad är din största framtidsdröm?
5. Hur många barn har du?
6. Vad heter dom?
7. Vad är dina intressen?
8. Vad handlar din blogg om?
9. Har ni några djur, i så fall vad?
10. Har du några tips till framtida bloggare?
11. Är det något ni vill att jag skriver om i min blogg?
Det skulle vara jättekul att läsa era svar!

nouw.com/annorlundaannorlunda

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress