Lol, vet ni, jag har fastnat för att sitta och kolla på svenska hollywood fruar, tänkte lite för mig att fuck, netflix måste uppdateras men det finns inte riktigt i prioritet just nu, räkningar kommer före. Så tack och lov finns viafree vart genom jag kolla på svenska hollywoodfruar, började om helst och hållet från första säsongen (hunnit gå igenom alla av den aktuella säsongen) för har inte haft tv och har missat en hel lol. 

När det än går att se det och massa andra tv program här >> så är det väl lika att passa på liksom. Finns en hel del med tv prigram jag skulle vilja se, men vill inte bli en soffpotatis heller som bara kollar på tv, film eller serier lol, så får försöka att inte fastna för mer än et jag är fast vid. Ska inte glömma bort att jag ännu kollar Breaking Bad >>, Lucifer , AHS >> och nu detta >> !

Vilka tv serier / serier kollar ni på?
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress