HAFT SAMLAG MED MER ÄN 10 ST? 
Den specifika siffran behöver inte angå hela världen mer än att det är över 10 och under 20.

TAGIT SMÄRTSTILLANDE?
Men ja, jag har haft sådana smärtstundor där jag hellre hoppar nedför en klippa, haha, usch alltså, och det är inte mensvärk jag snackar om heller lol. Brudar med mensvärk tho, såndär extrem om inte ännu endometrios, hur överlever ni? o.O

BRUTIT ETT BEN? 
Haha, ohja, jag har lekt rövare så att benen också flygit åt helvete vid mina idiotic attempts vadän dom nu var i mina unga dumma år (nu snackar jag som att jag vore 30...)

HAFT SEX UTOMHUS?
Klart! 

BITIT NÅGON I TÅN? 
Hahaha, alltså nej men det är för att jag inte har någon festish för någin typ av slicka-fötter-och-suga-tår. Jag har bitit folk i armarna och, ah ansiktet dock. Mindre bra kanske än att bita någon i tån?

GJORT ETT SUGMÄRKE PÅ NÅGON?
Om det är något jag älskar så är det sugmärken, jag har ingen aning vad det är för fjortisfason som hållt fast sig vid mig men kan väl förknippa det med min grej för vampyrer som den n'rmsta förklaringen till det lol. 

ÄLSKAT NÅGON SÅ DU GRÅTIT? 
Om det är något jag gör, är att älska stort, ibland för stort så att det bränner ut hela min energi för jag sätter personen jag älskar först i allt och med det blir jag mycket mer sårad och besviken orätta saker som otrohet kommer från partnern. Har blivit riktigt sårad och kan med säkerhet säga att jag jag har en jävla tunn linje mellan kärlek och hat, och jag kan hata större än älska, tyvärr.

ÄTIT PAPPER? 
När jag var liten var jag typ beroende av att tugga på det som tuggummi, åt det en gång och fick förstoppning. Det var mig en ordentlig läxa det!

KYSST EN 30-ÅRING?
Lol, ja om jag och min kille kommer ännu vara tillsammans om ett år, så då har jag gjort det! :D

HAFT SEX MED NÅGON DU KNAPPT KÄNNER? 
I call it one night-stand, ja alltså jag skulle nog säga nej på den frågan. Alla de jag legat med som one-night stand har slutat upp med som kk's eller partners, och de andra har jag känt. Det har säkert att göra med att jag är rädd för könssjukdomar och att jag inte tkr om tanken att ligga med främlingar, man kan aldrig veta vad det är för personer. Och jag vill känna mer trygghet än så med folk jag, ''släpper in'' (jävlar vad specifikt)....

TATUERAT DIG? 
Men jaaa!  <3 Älskar tats och pengar, har för lite tats dock och inga pengar haha!

PIERCAT DIG? 
Jo, underläppen i mitten, men då den blev sne åt vänster och nedåt så tog jag bort den. Kan inte ha den då den skaver mot emaljen och tänderna så himla mycket att det gör ont. För den delen har jag en emalj skada från tidigare misshandel.

BITIT DIG SJÄLV I HANDEN?
Japp! Det var en vadslagning och jag tjäna 300 spänn!

PUSSAT EN GRODA?
Har inte varit på mitt eget bröllop ännu, så det vet jag inte!

HÅNGLAT MED NÅGON AV SAMMA KÖN? 
Varit till och med förlovad med en, resten kan ni ju gissa er till lol.

HÅNGLAT MED NÅGON ANNANS KILLE/TJEJ?
Bara när min partner  också gjort det och båda var okej med det, vi skulle ha samma värderingar. Nuförtiden skulle det aldrig komma på fråga efter den senaste otrogna lögnaren jag var tillsammans med.

SVIKIT EN VÄN? 
Alla är hycklare på den planen, alla har as well I!

TESTAT DROGER? 
Jajjamän, på psykiatrins begäran. Och tänker aldrig ta benzo, och hoppas andra också tackar nej till det jävla giftet!

TAGIT NÅGON FORM AV MORFIN?
Inte än haha :D 

ÄTIT ANTIDEPRESSIVA MEDEL? 
Som sagt, droger psykiatrin gärna skriver ut (sry, men alltså det är droger, för jag har aldrig tagit det bra när jag kommer på ett beslk och det första dom frågar om jag vill ha tabletter, eh nä, jag vill prata med en människa med en specifik profis inom psykiatriska ämnet som kan hjälpa min depression genom att prata, inte ge mig pillser).

SLAGIT NÅGON DU ÄLSKAR? 
Ja. Kort sagt, ja.

HAFT MAGINFLUENSA?
Matförgiftning som närmast skulle jag vilja påstå, haha, jag är typ immun mot det. Har aldrig haft problem med sånt från dagis osv, och det kan väl smitta ganska lätt?

LYSSNAT PÅ HÅKAN HELLSTRÖM?
JA! <3 

GJORT EN SLÖJDLÄRARE ARG? 
Jag har gjort jävligt många lärare sura, men dom förtjänade det.

ETT ROLIGT SKÄMT PÅ G? 
T-rex can't high-five cause they're dead.

KÖPT KYCKLING FÖR VECKOPENGEN?
Äter inte typ kyckling riktigt...

HITTAT PENGAR? OCH VAD GJORDE DU MED DOM? 
Jag håller kvar mina 10 årsfasoner och njuter ibland av en 2 kronors godis när jag hittat pant på vägen och bjuder moder natur på lite renhållningsservice i samma veva.

BLIVIT OMSKUREN? 

TRÄFFAT NÅGON FRÅN INTERNET? 
Massvis med folk, internet är ju nya världen i princip.

HUR LÅNGT ÄR DU BEREDD ATT GÅ PÅ FÖRSTA DATEN?
Kul grej, jag har inte direkt gått på en ordentlig date, så jag vet inte! 

HUR SKUM ÄR DU?
Det som beskriver min personlighet bäst, är ju omg so randooom. Dvs lagomt skum för att ha haters!

VAD TYCKER DU OM SJÄLSFRÄNDER? 
Det är ju bra att det finns, enda jävliga att dom kan vara så sjukt svåra att hitta. 

ÄR DET RÄTT ATT FLIRTA NÄR MAN HAR POJK-/FLICKVÄN? 
Nej? Ska du flörta med massa andra människor medan du har en partner är det lika att göra slut, för det där flörtandet kommer förr eller senare leda till otrohet. Så folk som flörtar med mig trots att jag har en partner, kan suga min lilla kuk, era respektlösa råttor! Jag vill inte ha någon annan än den jag valt att dela livet med.

NÄR GRÄT DU SIST? 
Det är en mer intressant fråga när det gick hela 24h utan att jag gråtit.

SILVER ELLER GULD?
Om det är en tävling, lätt guld!

DIAMANTER ELLER PÄRLOR? 
Det beror vad man ska ha dom till, att smälla en diamant på en ring man ska fria med är det onödigaste som finns t.ex enligt mig, ge mig en karvad diamant-pikachu i en fin glaspokéboll-behållare och jag kommer dö för dig! Svar: Diamonds.

SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG? 
På vintern är det uppgång, men det är för att det ser ut som kristaller på snön och vinterlandet här uppe blir quite magical - det diggas verkligen! På hösten solnedgång, älskar känslan av mörkret som kryper sig på, speciellt under halloween. Resten, nej tack, det handlar om kalla vindar eller myggsvärmor... 

VAD ÄR DET MEST ROMANTISKA DU VET?
Att välja evigt liv för att leva eveigheten med den man älskar, ni vet den där typiska Vampire Diaries romantiken? Den!

VAD ÄR DET FÖRSTA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA KÖNET?
Det är helt olika från person till person, men något jag lägger märke till hos alla människor ä'r hur dom beter sig osv, delvis för att jag tycker om att vara uppmärksam på folk i min omgivning när jag tappat tillit till människor tack vare idioter som finns för myclet av där ute.

VILKET ÄR DET BÄSTA RÅD DU NÅGONSIN FÅTT? 
Låt inte folk köra över dig för ofta så det inte blir en vana.

 
 
Ljuva julia

Vilken vacker färg du har på håret. Jag har nog aldrig gått på date heller faktiskt...

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress