Godkväll! Som sagt, sitter just och umgås med lite folk så det här får bli ett väldigt snabbt inlägg - men nu gäller det bryn! Jag har alltid haft problem med mina ögpnbryn, det är för att jag noppade dom helt åt helskotta och därför målar jag mina varje dag, nuförtiden.

Årets trend är ju lätt ögonbryn med mycket attityd, dvs tjocka ögonbryn. Har själv varit sugen på att testa hur jag skulle passa i tjocka ögonbryn då jag helt enkelt för det första, klart aldrig testat, och för det andra; för att alla andra testar - klart man då blir lite nyfiken?

Delar även med mig av en eyebrow tutorial för er som är också mer nyfikna på strong brows, hehu, vet om att det ibland är jobbigt att sitta och söka och veta vilen video man ska ta så tipsar gärna :D 
Nu ska jag fortsätta umgås, vi får höras mer imorgon <3
STRONG BROWS
DIP BROW | BROW DEFINER


Sponsrat inlägg
 


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress