Låt mig introducera River Island >>, ett nytt märke som jag fell in love with! Dom har huuur mycket snygga kläder som helst, och jag bara vill ha, ha haaa!!! Någon som kan donera mig en miljon så jag kan shoppa loss lite? Eller måste jag skaffa mig en sugardaddy (goddammit, kan ju sälja trosor!) istället? xD *asgarv*
 
Nä skojjar, haha, men seriöst, kolla in gärna länkarna under collaget och länken ovan för mer supersnyggt shiet man kan hitta där (bläddrar för fullt)! Jag kallar det här för fynden av en guldgruva.
NYHETER FRÅN RIVER ISLAND
Bomberjacka | Western Skirt | Bag | Ankle Boots | Black leather Jacket | Dress
Sponsrat inlägg
 
Emelie Karlsson

River Island är bääst!

rememberthiis.blogg.se

Så mycket snyggt :D

Amanda

Älskar deras plagg! :)

Sussi

Snygg väska!

VERONICA - fashionblog

Åh! Så snyggt!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress