Hej alla! Har nu under senare tid funderat myclet på att inflrskaffa ett klösträd till katterna, då jag flyttade till Nikkala kände jag att det inte behövdes då katten blev så exalterade av att få vara ute och de sen till slut inte klöste alls på de som de hade. Plus att den jag hade blvit lite äcklig kan man väl säga...
 
Men nu märker jag på dom att direkt jag lägger fram en matta så kommer klorna fram, och då dom är lärda att dom har toaletten ute så vill jag helst inte klippa ned klorna heller då dom brukar vara ute. Hade knepet att ha en sån där enstaka klösträd >> mitt på mattan då jag bodde i stan, då klöste dom inte på mattorna alls! Känner då att det där dags nu igen att införskaffa en, tänkte i flera år innan bygga en egen men eftersom det aldrig verkar bli av så är det lika bra att planera på att köpa in!
1 / 2 /3
 
Hittade 3 stycken som jag verkligen tyckte om när jag var och kollade inne på Djukompaniets sida >>, (klicka på siffrorna under bilderna för att komma till respektive träd), brukar ofta välja att gå in på den sidan och se vad dom har då dom finns lite överallt i landet, men känns också som att dom har lite av allt möjligt, som att det verkligen finns något av det man alltid kan tänka sig behöva. Alla som har dju som inte hittat dit ännu tycker jag kan ta sig en titt på sidan! 
 

Länktext

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress