Hej alla! Ja, vad ska man säga, jag blir verkligen superglad när det dimper in massor med frågor till min frågestund >>, kommer bli superkul att svara på era frågor sen när det är dags och ser framemot det! Hehu för övrigt så känns det som att jag bara skrivit hela dagen, sjungit och lyssnat musik - även förberett mig för morgondagens äventyr.
Jag vet inte om jag nämnt det tidigare men jag helt enkelt söker nya höst/vinterskor efter de skor jag har inte är bekväma för mig att gå i sedan jag fått problem med hälsenan, som tur är så har jag hittat grymma sulor som jag helt enkelt kan ha till skor, men i detta läge krävs ändå nya, and budget on dat is going on!
Länkarna till skorna finns under bilden!
NELLY SHOE WEEK
Block Heel | Chelsea Boot | Flat High Boot | Overknee Boot
Sponsrat inlägg
 
Amanda Forsman

Såå snygga skor!

Alice

Overknee är så jäkla snyggt 😍

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress