7 oktober 2016

Aktiv morgon

LIFE OF

Godmorgon, hehu kan säga att jag fått en hel del med saker gjort sedan tidig morgon, men kan lova att jag kommer vara riktigt trött sen in mot kvällen såväl. Sitter just nu och äter frukost, nudlar med knäckebröd lol, och under tiden oljan torkar i ansiktet så ska jag ta och läsa lite av boken To kill a Mockingbird (ni kan läsa den online här >>) som jag börjat läsa nyligen, för jag vet att jag hinner lol. innan jag ska börja göra mig i ordning och sen fara.
 
Ska ju iväg idag och kommer vara iväg mest troligen hela dagen idag faktiskt. så nu, ska fortsätta med att fixa resten innan jag ska börja göra mig i ordning och sen fara. Jag har trots allt en buss att passa som jag verkligen inte får missa, därför jag går lite i förväg också haha!
VERONICA - fashionblog

Vad härligt!! Jäkla snygg är du! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress