Godmorgon! Gah, har kommit ganska just hem från att varit hamnvakt hela natten, haha kan säga gott att jag är trött och ska absolut sova i ett par timmar iallafall så jag inte blir lycanthropebitch typ, haha kan vara pissed hela dagar och nätter om jag är alldeles för trött. Mina humörsvägningar ''mår fint'' då lol.
 
Ska iallafall innan jag går och tar min morgon-pn (nej, ska inte sova bort hela dagen, speciellt när jag ser att det kommer bli apfint väder idag så som det ser ut nu) tipsa om en serie som jag och min kille har börjat följa; Preacher >>.
 
Den handlar om en präst som börjar sökandet efter typ Gud eller en högre makt med hjälp av en vampyr, och kan också nämna att se gärna de tre första avsnitten innan ni dissar serien ifall ni känner att första avsnittet inte faller in i smaken direkt, det här är en serie som byggs på lite. Tycker den är awesome! <3
Och NU: Sova!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress