Ni minns det här inlägget >> jag skrev för ett tag sen?
Man kan säga att såhär en vecka efter kommer en liten ''nyhet'' som jag inte var värst beredd på direkt, då det är för det första inte så enkelt att breaka porrekordet på internet?

Haha, jag tror min hjärna fick en freeze när jag hörde och såg det på existenz igår, var väl kanske inte något man väntade sig kanske? Dock tror jag (är rätt jäkla säker lol) att porren kommer ta tillbaka sin tron, jag menar tänk efter; porr kommer det alltid finnas intresse av då det faller in i vår nyfikna natur om man säger på det sättet.
 
I sinom tid, kan det hända eventuellt att folk blir less på att spela pokemonGo också, det vet man aldrig. Personligen tror jag vissa blir less, medan andra fortsätter spela (jag själv är jätteduktig på att börja spel och bli så less på dom att jag ev. aldrig spelar dom igen eller bara någon gång för skojs) läääänge.

Med tanke på att jag är en stor fan av Pokemon så kommer jag nog hålla på att spela det här ett tag, har en känsla av att jag inte blir less i första taget. När det kommer till alla porriga delar håller jag det utanför bloggen, haha! 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress