Jag kan erkänna att jag rakt av livit beroende av Nashi's schampoo och balsam, dom har verkligen gjort under för håret då dom inte innehåller några parabener och onödiga tillsatser; dom är gjorda på argan- och linolja vilket sägs vara väldigt ra för håret.
 
Jag använder också Loelle's organiska arganolja till ansiktet. Jag har väldigt mycket röda pigment i huden och ärr i ansiktet pga att jag hade ganska jobbig acne när jag var ung, och en del kommer från pormask klämmande som gått lite snett. 

Upplever att ärren har blivit lite otydligare och att min hy blivit jämnare färgmässigt vilket är ett resultat jag verkligen diggar. Brukar också lägga det under ögonen, då arganolja är en väldigt tunn olja och drar in sig i huden rätt fort vilket gör det perfekt att applicera under ögonen.

Testa! :*
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress