Whoooa, nu har jag fått sova ut en stund, vaknade redan vid tolv tiden men har tagit det ganska lugnt idag. Inte förrän nu jag börjar piggna ordentligt till och ska snart börja städa en del och efter det ska jag omplantera gurkor (trots att jag är typ en månad minst försenad med deras plantering, men men...).

Jag och min kille var ju igår med grannen till Tornio (#suomi) och handlade lite och sen så tog vi en snabbvisit på ett av växthusen som var där. Blev helt kär i de svarta blommorna och ångrar mig återigen att jag även denna sommar inte köpte en dessa fina säsongsblommor. Nästa sommar får de fasen bli!
 
jessy

Va mysigt och fina bilder!

Svar: Tack, alltid mysigt med grönska :3
Heidi Scythe

♀ Sara Ben's ♀

Svarta blomman! såå cool!

Svar: Jaa! <3 Blev helt förälskad i den! Skaffa nästa år for sure ;)
Heidi Scythe

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress