Nu har jag bestämt åt min kille att han får fortsätta spela EVE och jag har beslutsamt budgeterat att betala denna månad och fast hela hans livstid framåt (eller tills bättre kommer upp) om han så önskar. Varför? Helt ärligt bara för att jag ska få göra om hans spelkaraktär now and then som jag behagar lol. 
 
När det kommer till att skapa karaktärer i spel, bygga osv (se mig spela Age of Mythology >>, jag har på Easy mode endast för att bygga en empire med lite action på sidan. Perfect, många fattar inte varför.) så är jag the crazy one about it. Älskar sims, speciellt trean, men verkligen älskar att bygga i spel helt enkelt och edita characters. 

När min kille fråga mig första gången om jag ville ändra hans karaktär i spelet så var jag på direkt, och sen hooked, men det är för att jag digga i EVE att man kan ändra miner etc också, det är mer detaljrikt (svårt att öööh, förklara, testa för skojs skull?) hehu, och sen är det ju alltid också kul när det är så mer detaljrikt än t.ex sims som jag annars spelar.
Haha, för den delen så tackar inte min kille nej till spel, det är hans passion och klart jag stöttar det och drar min lilla minivinst från det lol! :) 
Vilka typer av spel faller i eran smak? :)
Typ, senaste (?) karaktären jag gjorde *skryt*
 
Josefin

Nice karaktär du har gjort :-) mina favoritspel just nu är Heroes of the storm och Overwatch. Jag längtar tills jag kommer hem så jag kan börja spela igen.

Svar: Tackar! :D Grymt, min kille kör också Overwatch en hel del, själv jag ännu ochy verkar förbli den största Sims3-nörden tho, om man nu inte röknar alla mil jag arbetat med musklerna för att hitta pokémon ;D
Heidi Scythe

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress