Hehu, kikade runt bland kommentarerna inatt och stötte på himla mycket underbara kommisar, blir så glad av att folk blivit mer aktiva på min blogg och känner verkligen glädje av att läsa era kommentarer! Blev utmanad av Annorlunda >> att svara på 11 frågor, och jag tänkte att ja men varför inte - jag gjorde förrförra veckan också ett inlägg där jag svarade på frågor och jag känner att kan köra på nu igen speciellt då jag blivit utmanad!
 
 
Regler som jag då följa uti utmaningen:
1. Nämn vem som motiverade dig!  (??)
2. Svara på frågorna! 
3. Nominera 11 nya bloggare! 
4. Ge de nominerade 11 nya frågor! 
5. Uppmärksamma bloggarna att de blivit nominerade! 
 
1. Ange ditt fullständiga namn! 
Heidi Matilda Lie Mikkola

2. Vad är du utbildad till? 
Ja, jag vet inte riktigt. då jag kan många språk flytande så tolk kanske? Jag har ju otroligt mycket erfarenheter som jag vet att kag redan kan väl och är grym i och som jag ändå lär mig hela tiden nya saker inom, men direkt en utbildning skulle jag nog inte säga direkt att jag har då jag inte haft fast jobb under längre tid.

3. Vad jobbar du med? 
Hehupp, är ju som sagt studerande nu och under 100% också via NTI skolan som jag babblat en del om här på bloggen under en viss period.

4. Vad är din största framtidsdröm? 
Det finns tre saker som jag verkligen vill fortfarande bli som jag bara hållt mig vid trots att jag har haft mycket olika drömmar och lite vacklande hit och dit med vad jag verkligen vill. För det första älskar jag att stå på scenen, jag verkligen diggar att på nå vis stå i centrum och trivs med det och på köpet älskar jag musik och tycker om att skapa, att vara rtist är nåpgot jag velat ända sedan jag var 4 år och vill fortfarande riktigt gärna!
Har också velat bli astronaut/rymdvetare sedan jag var 9 år typ, jag blev super intresserad av den yttre rymden och såg på en dokumentär att man kunde åka till rymden så kände jag att det vill jag sträva mot; att lära känna en helt ny del av en annan värld typ. Och ists men inte minst en arkeolog, jag har alltid varit intresserad av antika egypten och historia i allmänhet, och känner verkligen för att det är något jag skulle trivas med att jobba med då jag äskakr soråk, jag vill resa och jag tycker om att upptäcka saker och är väldigt intresserad av historia.

5. Hur många barn har du? 
Noll, om vi inte räknar djuren!

6. Vad heter dom? 
Hunden heter Andy och katterna heter Julie Lillithy och Zalita Chan.

7. Vad är dina intressen? 
Jag älskar att skriva, jag har som sagt bloggat öndå i typ 10 års tid, var sekreterare i ungdomsrådet ett tag och hade inga problem med att dokumentera, håller just nu på att skriva en bok och sedan har jag också skrivit super mycket dagbok, haft brevväner, och skrivit dikter. Sen älskar jag att sjunga, sy, arrangera fester, resa och hitta på nya saker och festa där man träffar mycket nya människor!

8. Vad handlar din blogg om? 
Min blogg är lika random som dess författarinna skulle jag vela påstå, det är kort och gott en lite udda blogg där jag skriver om allt möjligt mellan himmel och jord men främst om saker som intresserar mig och om min kampanj mot mobbning och depressioner som jag försöker driva. Just nu är mina idéer lite torra men det kommer komma nya saker snart när bloggandet tar tag i sitt dagluga schema, då ska ni se på grejer alltså! Men mycket tid går åt boken just nu.

9. Har ni några djur, i så fall vad? 
Redan presenterade!

10. Har du några tips till framtida bloggare? 
Att man ska alltid lägga ned tid på sian inlägg som man skriver och att helt enkelt vara noga med vilket språk man använder, ingen orkar t.ex läsa ett slafsigt språk utan komma osv. Kommer hålla i en bloggskola här på bloggen, under tiden kan läsa dessa inlägg:

11. Är det något ni vill att jag skriver om i min blogg 
Ha jättegärna en frågestund, eller skriv gärna om vilka bloggar du läser och vad med dom inspirerar dig och och intresserar dig. Och om du har tävlingar >> eller så på din blogg, se till atg kika och och påminna mig så är jag gärna med, ännu ett bloggtips; då kan mina läsare och få nys om den! :)
 
 
 
Alice

Kul lista 😀

elin stridh

Gott nytt år! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress