1 december 2016

#theabyss

LIFE OF

Har genomgått en någorlunda personlig kris, eller faktiskt en hel drös av dom liksom. För tillfället är jag typ stum med inflammerade stämband, och direkt jag pratar så tröttnar rösten, jag har inget annat val än att låta den vila helt enkelt och spara den till de tillfällen man behlver helt enkelt. Har coskå varit en sväng till Stockholm, och jag kan nog gott säga att jag är en av dom, kanske få, som inte ser framemot julen speciellt heller. Helt konstigt, kanske för myclet som händer just nu som gör att jag inte hittar inspirationen till den glädjen, when it all comes around..
Kommer återkomma mer på bloggen nu iallafall!
 
Vill iallafall tipsa om några sminkrprodukter som jag införskaffat mig och som jag känner mig supernöjd med, följ länkarna bara under kollaget så kommer ni till respektive produkt! :D
HÖSTFAVORITER
 
1. Soft Matte Lip Cream | 2. Brow Wiss | 3. Contour Kit
Sponsrat inlägg
 


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress