Hej alla! Om det är något jag alltid blivit förbryllad av är de som kan jogga utomhus i minusgrader, jag vet hur det är dock från att åka skidor men alltid då jag joggat på vintern så har min hals frusit så mycket att det känns som att man dör, på riktigt! o.O Haha, och då slår det mig ofta, hur kan inte folk som joggar på vintern få samma, eller får dom/ni det men kan bara hantera det med nå järnhandske eller något? o.O
Vad tror ni!?
 
Jag vill faktiskt på riktigt börja träna igen såsom jag fick inspiration till förut, känner att jag börjat få upp inspon igen helt enkelt och det skulle vara grymt att bli frisk igen från anorexian och bulimin och byta ut det mot det mer hälsosammare livsstilen med träning och bra mat. Men, då jag försöker tillfriskna och är på god väg så är det snäppet närmre ett gymkort och möjlighet till träning! :D
KOLLAGE för BRING SPORTSWEAR
 
1. MESH SWEATER | 2. BLACK BIKER TIGHTS | 3. GREY BIKER TIGHTS | 4. BLACK CROP TANK TOP
Sponsrat inlägg
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress