Hej alla fina läsare! Tänkte nämna att det kommer hända en del med bloggen nu framöver, har en massa planer som jag vill ta åtgärder till och få bloggen mer levande återigen - sen ska jag också lotta ut ett presentkort på 100 kronor från frågestunden >> här framöver. De första svaren utlovas tidigast till veckan som börjar imorgon!
 
Det är som sagt inte heller sålänge tills det nya året knackar på och tar sin start och det är till 2017 jag kommer dyrt och heligt ha som nyårslöfte att inte någonsin nåt mer lämna bloggen i lä. Nu få¨r de va nog med mina pauser för gott haha! Under även januari kommer alla dessa grejer ta fart med tjuvstart på slutet på denna månad! ;) 
 
För övrigt har tiden gått enormt fort känns det som, håller på med mina studier i fulla drag och redan färdig med 200p, och redan påbärjat på mina nästa 3 månader och poäng som skall läsas in under den perioden. Wehu!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress