Hört lite kring företaget men ej vågat beställa riktigt. Stämmer deras leveranstider och är varorna äkta?
 
Svar: Hej! Jag har själv fått testpaket därifrån såväl som beställt och jag har alltid varit supernöjd! Det har inte varit något strul med leveransen och inte heller dålig kvalla på produkterna vad jag märkt av so far, enda grejen är det att jag är ett super fan när det kommer till IsaDora och andra märken vilket gör att jag inte beställer ofta från xbeauty >>. Men så som det verkar som så är företaget seriöst och håller sina leveranstider, sp länge inte postnord verklingen fuckar upp som dom blviit så duktiga på lol! *lite kritik här*
 
Om du känner för att beställa så säger jag bara att ta och testa, om inte du känner dig nöjd så vet du ju det huruvida du kommer bli en fortsatt kund hos dom eller inte. Det är så jag gör när jag är osäker, och åh tro mig himla mång gånger som det också varit till waste då man inte frågat om råd! Men xbeauty, det känns säkert tycker jag iallafall!

 
Julia Svensson

Så kul att läsa!

Tilda Barkselius

Tack för tipset!

Amanda Forsman

Bra inlägg :)

Gabriella

Roligt med svar!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress