Hejsan alla! Imorgon har jag nationella prov i engelska, så kommer tillbringa supermycket tid på att plugga idag så jag får så bra score som möjligt! Jag menar, även om det kanske inte spelar så stor roll så vill jag ju egentligen ha A lol, men som sagt, imorgon kväll kommer första delen av frågestunden komma upp så ni får lite efterlängtad kvällsläsning också!
 
Dagens fundering riktar sig till juleskum (lite komiskt med tanke på att jag tipsar om sportswear också), jag har ända sedan den lilla handlarn i byn fick hem juleskum så har jaf käkat det konstant. Jag tror jag redan tryckt i mig 17 påsar allt som allt o.O Men det känns som att man måste passa på för att det är så sjukt jädrans gott omfg! Men varför säljs dom inte året runt om? Jag är liksom någit utav en sugar-fanatiker, älskar marshmallows, juleskum osv - och har letat, testat olika såna där godheter men inget verkar som juleskum. VARFÖR KAN DOM INTE SÄLJA JULESKUM ÅRET OM!? Om årstid skulle vara ett hinder då så det är ju bara byta namn på paketet typ xD
 
Och ja sist men inte minst vill jag tipsa om dessa grymma leggings, och nr 1 är min absoluta favorit och tvåan tkr jag också om, diggar hur detaljerna blir liksom över rumpan (min morsa skulla tycka att nr3 är to die for tror jag...) och dom sägs vara supersköna att ha på sig during training! Om ni vill kika på dom ännu mer är det bara klicka på länkarna under bilden :*
KOLLAGE för BRING SPORTSWEAR
1. | 2.  | 3.
Sponsrat inlägg
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress