Hej alla! Ni minns säkert att jag flrut närmnde om att jag skulle sjunga på ett bröllop va? Well, det är nu ca en månad sedan som bröllopet ägde rum, fick faktiskt dela med mig av videon som en av gästerna på bröllopet filmade, tack så mycket återigen! :) Ifall ni är nyfikna på vad mer ni kan hitta på min youtube kan ni ta reda på det här >>
 
Kan säga att det här är det första bröllopet som jag sjungit på så kan ju säga att precis som med allt nytt mer eller mindre så kände jag mig lite smånervös där en stund, delvis känner jag mig ofta mer nervös när det är färre personer (vilket många tycker verkar udda, själv har jag ingen aning..) men den här gången var det lillpirret innan man börjar sjunga. Kan säga att det var riktigt trevligt att få vara med på bröllopet! 
Emelie Jansson

måste säga WOW!!!!!!!!! Du har ju en otrolig sångröst! :O

Svar: Tack så hemskt mycket! :*
Heidi Scythe

Fredrik Axelsson

Riktigt bra :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress