Hur ser ni på att bara i Sverige så dör 6 600 personer i förtid varje år till följd av rökning enligt Statens folkhälsoinstitut, 2009? Att vi i Sverige röker sammanlagt mer än 6.5 miljarder cigaretter per år, och att ett paket om dagen i 12 månader blir ca 18.000kr vilket motsvarar 90.000kr på fem år bara?
 
Då jag själv är rökare sen iallafall 6 år tillbaka så har flera gånger försökt att sluta röka (vilket för mig är otroligt svårt), har provat olika medel till att sluta och det är något riktigt krångligt då jag får sådana humörsvägningar även under abstinensbesvären. Jag känner själv hur mkt mer slembildning jag har och såkallad rökhista som innefattar mängder med slem, usch!
 
Hittade en sida som heter slutaröka.nu >> som jag tyckte faktiskt verkade lämplig att tipsa om till alla andra rökare där ute som har svårt att sluta röka men har viljan till det. Läkemedlet Champix har behandlat mer än 1.054.728 nöjda patienter och behandlingen är ca 2 veckor och de flesta har faktiskt haft det så underlättande tack vare dessa, vilket även är något jag själv funderar att prova om inte jag kan hantera mina humörsvägningar (för givet redan i princip att jag inte kan lol). 
 
Via sidan så hjälper dom dig att komma igång med marknadens bästa sluta röka program där du under 2 veckor använder Champix >> tabletter och trappar ner på rökningen dag för dag tills du slutligen slår dig från från ditt begär en gång för alltid. Champix även känt som Vareniklin är ett receptbelagt och nikotinfritt läkemedel som kan beställas online tack vare General Pharmaceutical Council (GPC) som är den Brittiska motsvarigheten till det Svenska läkemedelsverket! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress