Halloj alla mitt i natten, kan säga rakt av att jag inte kan sova pga att jag inte tänkte mig för och drack kaffe ca en halvtimme sen. Gah, kommer somna ganska sent och få sova endast isåfall i några timmar om juag lyckas, jag ska trots allt idag till stan för att fixa pappersärenden som ännu inte är sista steget för att allt ska vara färdigt inför mina studier! :D 
 
Wehuuu, hur som helst fördriver jag tiden med att sitta och kolla på lite shopping, well why not liksom, och det slog mig att ja just ja, höstkollektionerna är ju här redan. Tänka sig att det är höst, haha, och såklart att jag börjat smått tänka på halloween, den bästa tiden på året - LÄTT!!! <3
 
Spanade in på lite höstnyheter på Zalando och listade mina favvisar i min lilla lista här under, och skinnjackan är lätt en favorit! Diggar speciellt skinn då det är även tåligt mot både blåst och regn, och ännu mer episkt är det om man har huva till!
HÖSTENS MÅSTEN från Zalando
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6
Sponsrat inlägg
 


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress