15 april 2016

#frogwars

HUMOR LIFE OF

Godkväll att sötnosar där ute heheu, vad händer denna fredag för er? :D 
För mig kommer det vara en lugnare fredag, kommer göra färdigt resten av mina intervjufrågor till de jag ska intervjua till helgens awesome.
 
Påminner er om att ifall ni inte läst intervjun med Mindie som blev helgen awesome så kan gu göra det här >>>, skulle DU kanske vela bli intervjuad så är det bara kommentera här samt hur jag ska kunna kontakta dig eller pma mig på facebook >>>.

Gaaaaah, sen vill jag påminna er om lite andra grejer som jag också har igång här på bloggen, ni ser, det händer ändå grejer hela tiden ifall ni råkat missa det lite :D Klicka på pilarna för att komma till inläggen :P
>>> Veckans Blogg 
>>> Frågestund; få en länkning till din instagram eller blogg om du ställer en fråga!
>>> Rösta fram vem som ska vinna Veckans Instagram och var automatiskt med i nästa tävlingsomgång!
 
På tal om annat så kan jag dela med mig av lite fredagshumor till er, hehu redan lärt mig sifferkombinationen utantill och är lite töntigt småstlt över det ;) 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress