Hej kittens! <3
Nu när jag har haft blont ett tag, så bestämde jag mig huxflux för att leka lite mer med färg, och kommer att färga håret i någon färg som känns mer somrig än bara simpelt blont - om det är något som jag älskar så är det färggklatt hår - och känner mig så tråkig varje gång jag är typ färglös på huvudet om man så säger. Har funderat på blått, lila eller gråsilvrigt...
 
Vilken hårfärg skulle ni vilja se mig testa? :)
 
linda

färga lila!! =)

lotta

svart/blonda längst till höger i mitten (:

Tove

Jag gillar också att leka med håret, olika färger och frisyrer- det växer som alltid ut om det inte blir bra.
Jag använder mig av Pinterest och där på en av mina anslagstavlor så har jag sparat bilden du lagt längst ner till höger. Jag är också jättesugen på att pröva på en gråsilvrig-look!
Om du testar, får du gärna dela med dig av hur du gjorde. Hur många blekningar, vilken färg osv..
Jag har vid ett tillfälle använt mig av Hobby Bodens hårfärg. Jag skulle göra en mörkblå ombre, det slutade med en petrolgrön dip dye som med tiden i princip avfärgade mitt hår! :o Mina hårstrån var i princip grå/genomskinliga... Ingen bra hårfärg...

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress