Som sagt så då jag kom hem från Stockholm så tog jag ju med mig en valp, Laggargårdens Andy <3 Hade först tänkt faktiskt att ändra hans namn men beslutade mig sen för att inte ta och och göra det pga att han var ju ändå redan ett halvår gammal och hade haft det namnet hela tiden :)
Jag var så nervös när vi skulle flyga hem att Andy skulle bli asstressad i planet, börja spy och grejer pga att jag varit med om det en gång när en hund blir så stressad, det är hemskt.. Men jag oroade mig i onödan, han bara la sig ned och sov igenom hela resan, lol!
Allt har gått hur bra som helst, det har tagit en liten stund för honom att vänja sig vid lukterna och omgivningen då han varit van med mer storstadsliv och mer hundar, och nu blivit van med två konstiga katter istället haha, men nu märker man att han känner sig helt hemma :D
Åh gud vad jag har saknat att ha en hund! Jag höll på att bli knäpp igen, som vanligt, utan hund då jag varit van att ha hund ända sedan jag var i morsan mage typ haha!
 
Har ni några husdjur? :D
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress