Jag måste bara få ur mig det här. Men varje gång, och då menar jag VARJE gång jag är inne på FB eller någon annan sida på internet så dyker det upp säkert 4-5 saker som har med twerking att göra. Jo, jag förstår att det är en kul grej (och för vissa en boner-kinda-thing), men är det inte lite uttjatat? :) Jag twerkar inte själv, men det för att jag lägger ned mer tid på att göra squats, för mig är inte twerking en så stor grej något mer, det enda twerking är för mig i nuläget är den uttjatat versionen av ''visa ditt ass till hela världen'' typ, och när det kommer till den graden är det verkligen inte intressant något mer. Har säkert sett miljontals med videos på twerks, och så spyless blir man tillslut :)
Tänk er själv att läsa en och samma inlägg flera ggr om varje dag i en hel månad? Du kommer fan kunna den lika utantill som jävla alfabetet ju, man vill ju se nya saker på internet, något nytt varje dag.
 
Nåhja. Kan ju inte själv ändra så mycket på att folk tjatar ut vissa låtar eller andra saker, det enda jag kan göra är att dela min åsikt as I just did. Twerking, känns äldre än 1940-talet för mig just nu. Gah.
Hanna Jonsen

kan inte annat än hålla med dig :O

KELISH

HÅLLER MED

Sirpi

Du ska inte klaga på ngt du sj inte kan

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress