Hej Heiduskaja!
Jag tkr du har en sjukt snygg stil sådär annorlunda som skiljer sig från mängden och är unik. Jag undrar om du kallar din stil något speciellt då du som har en egen stil (kan inte hitta ngn alternativ stil som matchar ditt val av kläder och hår)? 
Och varifrån köper man såna där söndriga strumpbyxor som du hade ute på instagram där du var i Stockholm? Kramar från Evelina! PS! Älskar din blogg!
 
Hej Evelina! :D
Tack så mycket för din fråga och beröm för min blogg! <3
Haha jadu, jag köper mina strumpbyxor från vanliga klädaffärer som H&M, Lindex och GinaTricot, och då passar jag alltid på att köpa dom på REA. Hähu, sen när jag kommer hem, tar jag på mig strumpbyxorna och river sönder dom, och när jag är färdig med hur trasiga dom ska se ut så målar jag med nagellack runtom hålen så dom håller sig så även i tvätt.
Jadu, jag skulle väl kalla min stil egentligen för GothTrash då min stil är lite goth-alternativt (spets och sånt skit) och såväl trasigt haha! :D 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress